Συνεχίζονται οι πιέσεις του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, προς τον ανάδοχο εργολάβο του κόμβου Αμαρίου, ώστε αυτός το επόμενο εικοσαήμερο να δοθεί σε κυκλοφορία. Ήδη χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ Λ. Κοπάσης με τα μέλη του Δ.Σ. Νίκο Μαλλιαρό, Γιώργο Αγαπάκη και Βαγγέλη Μαμαγκάκη επισκέφτηκαν την περιοχή εκτέλεσης έργου, όπου είχαν συνάντηση και με τον εργολάβο με μοναδικό στόχο την επίσπευση των εναπομεινάντων εργασιών στο νότιο κλάδο, ο οποίος ήδη ασφαλτοστρώνεται.
Απαιτείται ακόμα να γίνουν διαγραμμίσεις και η τοποθέτηση ειδικών σημάτων, ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να γίνει σχετική αίτηση στην Τροχαία για να δοθεί το «πράσινο φως» και ο κόμβος να τεθεί σε λειτουργία, κάτι που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΟΑΚ μπορεί να γίνει στις 24 Μαΐου.
Ακολούθως θα πρέπει να γίνουν οι εργασίες και στο βόρειο κομμάτι του κόμβου, που οδηγεί στα χωριά του Αμαρίου. Υπενθυμίζεται ότι η συμβατική ημερομηνία παράδοσης του συνόλου του έργου, είναι τα τέλη Ιουνίου, ωστόσο δεν αποκλείεται να ζητηθεί νέα παράταση για το βόρειο τμήμα.
Ειδικότερα, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ Λευτέρης Κοπάσης μετά και την χθεσινή σύσκεψη, σε σχετικές δηλώσεις του τόνισε: «Συμφωνήθηκε ότι θα υποβληθεί αίτημα εκτροπής της κυκλοφορίας στο νότιο κλάδο, την Κυριακή 24-05-2015, οπότε και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι εκκρεμούσες εργασίες σήμανσης τοποθέτησης της αντιολισθηρής στρώσης και οι διαγραμμίσεις. Ακολούθως συμφωνήθηκε να δρομολογηθούν οι αντίστοιχες εργασίες για το βόρειο κλάδο παράλληλα με τις εργασίες αποκατάστασης φρεατίων, ενώ στο μεταξύ θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες αδειοδοτήσεων ώστε να δοθεί σε χρήση ο κόμβος μέχρι το τέλος του Μαΐου, με εκκρεμότητα ενδεχομένως τμήματος του Βόρειου Κλάδου περιορισμένου πλάτους, στο οποίο ενδέχεται να μην έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες αποκατάστασης φρεατίων και της αντιολισθηρής στρώσης. Οι παραπάνω εργασίες θα επιφέρουν κάποιες αλλαγές στην κυκλοφορία του κόμβου μέχρι την οριστική παράδοσή του σε λειτουργία στο τέλος του μήνα».
Σημειώνεται ότι το έργο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας», δημοπρατήθηκε το 2007 και οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν το 2009. Έξι χρόνια μετά οι εργασίες είναι ακόμα σε εξέλιξη.