Το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοίνωσε την έναρξη της περιόδου μετεγγραφών-μετακινήσεων φοιτητών-τριών για το ακαδημαϊκό έτος 2023/2024.
Η περίοδος ξεκίνησε από χθες και λήγει την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 16:00.
Όλες οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά.
Αναλυτικά στην ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ αναφέρεται:
«Το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, ότι από σήμερα Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023 έως και την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023 και ώρα 16.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου) προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.
Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα
– ενδιαφερόμενοι φοιτητές για μετεγγραφή/μετακίνηση με μοριοδοτούμενους λόγους,
– αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές,
– φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. της χώρας, οι οποίοι εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με την κατηγορία των παθήσεων της υπ’ αριθμ. Φ151/17897/Β6/2014 Κ.Υ.Α. (Β’ 358), όπως αυτή εκάστοτε τροποποιείται ή αντικαθίσταται, σε ποσοστό 5% καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων και χωρίς εξετάσεις το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024,
– ενδιαφερόμενοι φοιτητές που εισήχθησαν καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα ΑΕΙ, είτε ως Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, είτε ως έχοντες κυπριακή καταγωγή για τους οποίους ισχύουν ειδικές διατάξεις μετεγγραφής,
– φοιτητές – τέκνα θυμάτων της τρομοκρατίας που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 1897/1990 (Α’ 120),
– φοιτητές – τέκνα στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας που τραυματίστηκαν θανάσιμα κατά τη διάρκεια διατεταγμένης υπηρεσίας.
Η είσοδος στην πλατφόρμα
Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν».