Ο λόγος φίλες και φίλοι μου που παίρνω το βήμα να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας είναι λόγω της αγανάκτησης που νιώθω, αλλά και του θαυμασμού συνάμα για κάποιες προσωπικότητες που έχουν προσφέρει τα μέγιστα και όμως το κράτος και η κοινωνία δεν τους έχει τιμήσει. ΓΙΑΤΙ φίλες και φίλοι μου ΓΙΑΤΙ. Και τους βλέπεις με ταπεινότητα και χωρίς ανταλλάγματα, αλλά και πάντα με χαμόγελο να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους απλόχερα.
Ένας από αυτούς τους ανθρώπους έχω την τύχη να είναι πρώτος μου ξάδερφος, παιδί πολύτεκνης οικογένειας, που από πολύ μικρός, ενώ τα άλλα παιδιά της ηλικίας του έπαιζαν με παιχνίδια, αυτός άφησε το χωριό του τις Καρίνες Αγίου Βασιλείου και πήγε να εργαστεί στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά-Ελευσίνας-Περάματος. Δούλεψε σκληρά καταφέρνοντας να αναρριχηθεί στα πιο υψηλά αξιώματα των ναυπηγείων χαίροντας τον απόλυτο σεβασμό και θαυμασμό των συναδέλφων του. Εργάστηκε έντιμα υπεύθυνα και υποδειγματικά σε πολλές χώρες στο εξωτερικό όπως Πορτογαλία, Μαρόκο, Καναδά, Σαουδική Αραβία, -Ισπανία, Γαλλία και εκπροσώπησε επάξια τα ελληνικά ναυπηγεία φέρνοντας εις πέρας πολύ μεγάλα επιτεύγματα, ναυπηγικής φύσης και πολύ μεγάλων οικονομικών μεγεθών αρκετών δισεκατομμυρίων ευρώ, αλλά και μεγάλης στρατηγικής σημασίας. Όπως την κατασκευή του γεωτρύπανου ονομασίας ΑDWOG μεγάλης αμερικάνικης εταιρείας που ηγήθηκε της ομάδος για την κατασκευή του με δυνατότητα διάτρησης 10500 μέτρα κάτω από τον βυθό της θάλασσας, όμοια του έχουν κατασκευαστεί άλλα τρία παγκοσμίως. Επίσης ηγήθηκε της ομάδας για την κατασκευή του πολεμικού καραβιού Προμηθέας του ελληνικού πολεμικού ναυτικού αλλά και την κατασκευή πολύ μεγάλων πλοίων και κρουαζιερόπλοιων. Δημιούργησε μια πολύ όμορφη και δεμένη οικογένεια σπουδάζοντας με πανεπιστημιακές γνώσεις τα παιδιά του και από το έτος 2003 ήρθε στον τόπο του το Ρέθυμνο και δραστηριοποιείται με την κατασκευή μεταλλικών κτιρίων. Πάντα δίπλα στον δήμο Ρεθύμνου και τους Ρεθυμνιώτες έδινε και δίνει απλόχερα τις γνώσεις του επιλύοντας πολύ δύσκολες ζημιές, όπως το 2015 που είχε σπάσει ο κεντρικός αγωγός του νερού σε περίοδο τουριστική, είχε μείνει το Ρέθυμνο για πολλές μέρες χωρίς νερό και ενώ είχαν σηκώσει οι καλύτεροι μάστορες τα χέρια ψηλά αυτός έδωσε ολονύχτια μάχη αφιλοκερδώς αποκατάστησε τη βλάβη αποφεύγοντας και την τουριστική μας έκθεση.
Το έτος 2016 σε ρήγμα μεγάλου κρουαζιερόπλοιου στο Ηράκλειο με μερικές χιλιάδες τουρίστες αποκατάστησε τη ζημιά και έφυγε έγκαιρα χωρίς να εκτεθούμε σαν χώρα τουριστικά. Επίσης στο πλοίο Έλλη, το οποίο προοριζόταν για τη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς, πραγματοποίησε όλες τις εργασίες παίρνοντας έγκριση πλεύσης και αποφεύγοντας τη ρυμούλκηση του για τα ναυπηγεία γλιτώνοντας έτσι ένα πολύ μεγάλο οικονομικό κόστος. Τα έργα είναι τόσα πολλά αλλά δεν θέλω να παραμείνω μακρηγορώντας να σας κουράσω. Ο Φραγκιουδάκης Γιάννης για τον οποίο έγραψα όλα τα παραπάνω είναι ένας ταπεινός και χαμηλών τόνων άνθρωπος και δεν θέλει να προβάλλει τον εαυτό του..
Την πρωτοβουλία και το θάρρος το πήρα εγώ γιατί δεν μπορώ να βλέπω την αδικία απέναντι στον άνθρωπο αυτόν, που ενώ έχει προσφέρει τόσα πολλά στον τόπο του και στην Ελλάδα και είναι διεθνώς αναγνωρίσιμος δεν έχει τιμηθεί Πιστεύω ότι οι αρχές του τόπου ξανασκεφτούν και πράξουν τα δέοντα ως το ελάχιστο που μπορούν να κάνουν για τον άνθρωπο αυτό.
Με τιμή
Ηλίας Σ. Παλιεράκης