Στα διεθνή ύδατα, έξω από τις ακτές της Βρετανίας (Σάφφολκ), στα διεθνή ύδατα της Πορτογαλίας στον Ατλαντικό, στα διεθνή ύδατα έξω από την Καλαμάτα και στα διεθνή ύδατα έξω από την Αίγυπτο στη Μεσόγειο γίνονται αδιάκοπα οι μεταφορές από πλοίο σε πλοίο ρωσικού πετρελαίου, που κατευθύνονται στις μεγάλες αγορές της Ινδίας και της Κίνας πρωτίστως, αποφέροντας τεράστια κέρδη στη Μόσχα, σε πείσμα των ευρωπαϊκών κυρώσεων σε ρωσικά ορυκτά καύσιμα, που πλήττουν πλέον βαριά τους Ευρωπαίους και όχι τον Πούτιν.
Αυτές οι μεταφορτώσεις ρωσικού πετρελαίου δεν είναι παράνομες, αφού γίνονται στα διεθνή ύδατα, ενώ αυξάνονται συστηματικά οι κομβόι θαλάσσιων μεταφορτώσεων ρωσικού πετρελαίου.
Ένας από τους κόμβους αυτούς με αυξανόμενη δραστηριότητα είναι ο κόλπος της Καλαμάτας, όπου στα διεθνή ύδατα γίνονται συνεχώς μεταφορτώσεις ρωσικού πετρελαίου σε πλοία SUEZMAX, δηλαδή σε τάνκερ ειδικά ναυπηγημένα για να περνούν απρόσκοπτα το Κανάλι του Σουέζ προς τους προορισμούς της Ασίας και της Κίνας.
ΟΙ άλλες μεγάλες μεταφορτώσεις ρωσικού πετρελαίου γίνονται με πλοία τύπου ΑFRAMAX από τα παράλια της Αφρικής.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd’s στις μεταφορτώσεις στον Ατλαντικό έξω από την Πορτογαλία εμπλέκονται με ραγδαίους ρυθμούς και κινεζικά σούπερ τάνκερ.
Με το ρωσικό πετρέλαιο απαγορευμένο στην Ευρώπη επί ζημία των Ευρωπαίων πολιτών που θα περάσουν έναν πολύ δύσκολο χειμώνα, η Μόσχα έχει ήδη κατορθώσει να αναδιατάξει και αναπροσανατολίσει τις εξαγωγές ρωσικούς πετρελαίου με τεράστια κέρδη, στις αγορές της Κίνας και την Ινδίας πρωτίστως.
Σύμφωνα με τα επίσημά στοιχεία της διεθνούς Επιτροπής Ενέργειας για τον Ιούλιο, οι εξαγωγές ρωσικού πετρελαίου ήταν οι χαμηλότερες από τον Αύγουστο του 2021. Όμως τα έσοδα από τις μειωμένες αυτές εξαγωγές έχουν αυξηθεί κατά 700 εκατομμύρια δολάρια ανά μήνα, δηλαδή έχουν φτάσει τα 20,4 δις δολάρια , δηλαδή αύξηση κατά 40% σε σχέση με τις περσινές τιμές. Με άλλα λόγια η Ρωσία, λόγω των μειωμένων εξαγωγών, αλλά με τις κατακόρυφες αυξήσεις τιμών αυξάνει συστηματικώς τα έσοδο της από εξαγωγές ρωσικού πετρελαίου προς την Ασία και την Κίνα.
Οι ευρωπαίοι πλοιοκτήτες, και ειδικά, τα πλοία Ελλήνων πλοιοκτητών πρωταγωνιστούν στις μεταφορές ρωσικού πετρελαίου στα διεθνή ύδατα, με συμφωνίες που είχαν γίνει προτού η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλει κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο, με τεράστια κέρδη για τη μεταφορά του πετρελαίου στην Ινδία και την Κίνα.
Την ίδια στιγμή η GAZPROM προειδοποιεί ότι η τιμή του φυσικού αερίου αναμένεται να σημειώσει αύξηση κατά 60% και να φτάσει τα 4.000 δολάρια ανά 1000 κυβικά μέτρα. Σενάρια τρόμου για τους εγκλωβισμένους Ευρωπαίους πολίτες.
Tα τείχη όσο ψηλά και γερά κι αν είναι, κάποια στιγμή πέφτουν!
Έχουν περάσει 35 χρόνια, από τις 9 Νοέμβρη του 1989, που το τείχος του αίσχους, όπως το ονόμαζαν, το τείχος...