Ιστορία έγραψαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης και Μιχάλης Χατζηδάκης στον Ρεθυμνιώτικο μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου για το 2024.
Επιμονή, αγάπη για το άθλημα και πολλή προσπάθεια έφεραν το επιθυμητό αποτέλεσμα για τους Ρεθυμνιώτες, οι οποίοι πανηγύρισαν τον πρώτο μεγάλο τους τίτλο. Μάλιστα, κατάφεραν να «πετάξουν» εκτός 1ης θέσης τους εξάκις πρωταθλητές Ελλάδας Αναπολιοτάκη / Τσιούκα, σε μία ιστορική χρονιά για εκείνους. Το δίδυμο του κοκκινόμαυρου φέτος Skoda Fabia R5 κέρδισε μετά από έντονο συναγωνισμό το Ράλλυ Κρήτης απέναντι σε Πρωταθλητές, ενώ ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και στο διεθνές Ράλλυ Φθιώτιδος. Στο Ράλλυ ΔΕΘ προτίμησε να εξασφαλίσει τους βαθμούς, τερματίζοντας στην τρίτη θέση πίσω από Πρωταθλητές Ελλάδας και Βουλγαρίας, ενώ στον τελευταίο αγώνα του θεσμού, το Ράλλυ Αχαιός εξασφάλισε τον τίτλο με μία ακόμα νίκη.
Η επιτυχημένη πορεία ετών ως τον τίτλο…
Το επιτυχημένο δίδυμο συναντήθηκε πρώτη φορά το 2009 στο διεθνές Ράλλυ ΕΛΠΑ όπου με Citroen C2 R2 κατάφεραν να τερματίσουν στη 10αδα της γενικής και στη τρίτη θέση της F2. Όμως, ο Αλυγιζάκης πραγματοποίησε την πρώτη επαφή με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό το 2007 στο Nissan Note Challenge Cup. Έπειτα, αγωνίστηκαν με το Mitsubishi Lancer Evo IX, όπου είχε αξιόλογα αποτελέσματα στο μικτό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Το 2016 τερμάτισαν στην τρίτη θέση του θεσμού, ενώ κατέκτησαν την πρώτη τους νίκη σε επίπεδο γενικής στο Ράλλυ Κρήτης.
Το 2017 ολοκλήρωσαν το πρωτάθλημα από την τέταρτη θέση μετά από αρκετές ατυχίες, κρατώντας στο βιογραφικό τους την τέταρτη θέση στο Ολυμπιακό Ράλλυ και ένα ακόμα βάθρο στο Ράλλυ Κρήτης. Το 2018 τερμάτισαν στη δεύτερη θέση του Ράλλυ Κρήτης, ενώ επέστρεψαν το 2019 στο Πρωτάθλημα Ασφάλτου όπου κατέκτησαν τη δεύτερη θέση της βαθμολογίας με τον 1ο τίτλο τους στο Ράλλυ Παλάδιο και δύο δεύτερες θέσεις σε Ευβοιωτικό Ράλλυ και Ράλλυ Κρήτης.
Το 2020 αγωνίστηκαν σε μεγαλύτερη κατηγορία, όπου και πάλι τα πεπραγμένα τους ήταν εξαιρετικά, με τη δεύτερη θέση στο Ράλλυ Κρήτης με Skoda Fabia R5, ενώ το 2021 επιστρέφουν σε πλήρη σεζόν διεκδικώντας τον Ασφάλτινο τίτλο. Με τη νίκη στο Ράλλυ Παλάδιο και δεύτερες θέσεις σε ΔΕΘ, Κρήτης και Ηπειρωτικό ολοκλήρωσαν από τη δεύτερη θέση.
Η επόμενη χρονιά βρίσκει τον Αλυγιζάκη με συνοδηγό τον Αμαξόπουλο στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Χώματος συμμετέχοντας σε δύο αγώνες, ενώ το 2023 ο 45χρονος οδηγός ακολουθεί επιστρέφει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου. Εκείνη την περίοδο κέρδισε το Ράλλυ Κρήτης, ενώ ανέβηκε στο βάθρο σε Φθιώτιδα και ΔΕΘ, με αποτέλεσμα τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Φέτος επισφράγισαν την προσπάθεια πολλών ετών με την κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου!
Οι Πρωταθλητές Ασφάλτου:
2024 Αλυγιζάκης Λ. / Χατζηδάκης Μ.
2023 Αναπολιοτάκης Γιώργος
2021 Αναπολιοτάκης Γιώργος
2020 Αναπολιοτάκης Γιώργος
2019 Αναπολιοτάκης Γιώργος
2018 Αναπολιοτάκης Γιώργος
2017 Αναπολιοτάκης Γιώργος (κύπελλο)
2016 Θεργιάκης Μάκης (κύπελλο)
2015 Καρπάνος Νίκος (κύπελλο)
2014 Καρπάνος Νίκος (κύπελλο)
2013 Καρπάνος Νίκος (κύπελλο)
2012 Κύρκος Λάμπρος
2011 Κύρκος Λάμπρος (κύπελλο)
2010 Κοσμόπουλος Γιώργος (κύπελλο)
2008 Σωτήρχος Λευτέρης (κύπελλο)
2007 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
2006 Σωτήρχος Λευτέρης (κύπελλο)
2005 Ευσταθίου Σάκης (κύπελλο)
2004 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
2003 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
2002 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
2001 Χατζητσοπάνης Παναγιώτης (κύπελλο)
2000 Κύρκος Λεωνίδας
1999 Κύρκος Λεωνίδας
1998 Κύρκος Λεωνίδας
1997 Κύρκος Λεωνίδας
1996 Κύρκος Λεωνίδας
1995 Κύρκος Λεωνίδας
1994 Κύρκος Λεωνίδας
1993 Κύρκος Λεωνίδας
1992 Κύρκος Λεωνίδας
1991 Κύρκος Λεωνίδας
1990 Καϊτατζής Γιώργος
1989 Κύρκος Λεωνίδας
1988 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
1987 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
1986 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
1985 Γεωργίου Κώστας/ Νικολαΐδης Ηλίας (κύπελλο)
1984 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
1983 Κύρκος Λεωνίδας (κύπελλο)
1982 Μακρυγιάννης Νίκος (κύπελλο)
1981 “Στρατισίνο” (κύπελλο)
1979 Κουνάνης Αντώνης (έπαθλο)