Με ανακοίνωσή του το Δ.Σ του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου αναφέρεται στη στοχοποίηση δασκάλων και καθηγητών, και καλεί το υπουργείο Παιδείας να θωρακίσει θεσμικά τους εκπαιδευτικούς.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωσή του αναφέρει:
«Μετά το πρόσφατο περιστατικό με τις τέσσερις συναδέλφους μας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου και την καταγγελία τους από μαθητή, επειδή συμμετείχαν σε μια νόμιμη προκηρυγμένη απεργία, έρχονται να προστεθούν κι άλλα ζητήματα τα οποία ταλαιπωρούν τις σχολικές κοινότητες εδώ και αρκετό καιρό.
Παρατηρούμε συχνά, γονείς να στοχοποιούν μαθητές, εκπαιδευτικούς, διευθυντές, ακόμη κι ολόκληρες σχολικές κοινότητες κρίνοντας τους πάντες, μέσα από μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, messenger, viber), ακόμη και κάνοντας μηνύσεις και καταγγελίες (περίοδο πανδημίας), δημιουργώντας έτσι ένα κλίμα δυσπιστίας προς τους εκπαιδευτικούς μας και γενικά τη δημόσια παιδεία.
Αντί να γίνεται προσπάθεια εύρεση λύσης για το καλό των παιδιών από κοινού με τους γονείς και τη σχολική μονάδα (συνεργασία), προσφεύγουμε στον «λιθοβολισμό» (καταγγελίες, μηνύσεις, στοχοποίηση κ.τλ). Η πολλαπλή κρίση δημιουργεί φαινόμενα κοινωνικού αυτοματισμού που επιχειρούν να αθωώσουν τις πολιτικές της κυβέρνησης.
Η επίθεση στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς δεν είναι επίθεση στην κυβερνητική πολιτική αλλά στους ανθρώπους που βάζουν πλάτη για τη μόρφωση των μαθητών – παιδιών μας.
Δυστυχώς ως εκπαιδευτικοί, νιώθουμε απροστάτευτοι κι εκτεθειμένοι μπροστά σε όλη αυτή τη λαίλαπα.
Τα ζητήματα αυτά έχουν αναδειχθεί και από την ομοσπονδία μας τα προηγούμενα χρόνια και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν έχει μεριμνήσει για να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς.
Το Δ.Σ. του συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, καταγγέλλει με τον πιο εμφατικό τρόπο τις παραπάνω τακτικές και στηρίζει κάθε εκπαιδευτικό που αντιμετωπίζει παρόμοιες συμπεριφορές.
Καλούμε το υπουργείο Παιδείας να θωρακίσει θεσμικά τους εκπαιδευτικούς και να αναλάβει τις ευθύνες του για την προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών».